Новостворені податкові інспекції надають послуги платникам податків Запорізької області

Фіскальна служба Запорізької області наближається до завершального етапу реалізації дворівневої системи контролю та адміністрування податків і зборів, відповідно до якої Головне управління ДФС у Запорізькій області здійснюватиме фіскальні функції, а сервісне обслуговування відбуватиметься на районному рівні.

На даний момент вже утворено 11 управлінь ГУ ДФС області, у складі яких сформовані 12 державних податкових інспекцій. Об'єднані державні податкові інспекції втратили статус юридичної особи та припиняють свої повноваження.

Нагадаємо, минулого року до Головного управління ДФС у Запорізькій області з районних інспекцій разом із профільними підрозділами перейшли аудиторські функції, адміністрування податків і зборів з юридичних осіб, фізичних осіб, а також контроль за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів та погашення податкового боргу.

Робота територіальних управлінь, які функціонують в області, зосереджена тільки на обслуговуванні платників податків. Адже саме вони мають безпосередній контакт із мешканцями регіону.

Отже, платники податків Запорізької області можуть звертатися до територіальних підрозділів, які виконують повноваження Головного управління ДФС на відповідній території:
Олександрівське управління ГУ ДФС у Запорізькій області – територія Олександрівського, Шевченківського та Комунарського районів м. Запоріжжя;
Вознесенівське управління – Вознесенівський, Дніпровський, Заводський та Хортицький райони м. Запоріжжя;
Бердянське управління – м. Бердянськ, Бердянський та Приморський райони;
Пологівське управління – Пологівський, Більмацький та Розівський райони;
Оріхівське управління – Оріхівський та Гуляйпільський райони;
Токмацьке управління – м. Токмак, Токмацький та Чернігівський райони;
Василівське управління – Василівський та Михайлівський райони;
Мелітопольське управління – м. Мелітополь, Мелітопольський та Веселівський райони;
Якимівське управління – Якимівський та Приазовський райони;
Енергодарське управління – м. Енергодар, Кам’янсько-Дніпровський та Великобілозерський райони;
Вільнянське управління – Вільнянський, Новомиколаївський райони (у Вільнянській державній податковій інспекції), Запорізький район (у Запорізькій державній податковій інспекції).

Докладна інформація про Територіальні управління (структуру, контакти, адреси) розміщена на сайті фіскальної служби: http://zp.sfs.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/struktura/, http://zp.sfs.gov.ua/anonsi-ark/19054.html

 Зустрічі з представниками органів місцевого самоврядування

На днях відбулося ряд робочих виїзних зустрічей керівника Бердянського управління ГУ ДФС у Запорізькій області з головами райдержадміністрацій та представниками об’єднаних територіальних громад Приморського та Бердянського районів. На яких під час свого виступу начальник Бердянського управління Оксана Федорова проінформувала представників місцевих громад, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 року «Про реформування територіальних органів ДФС», Бердянська ОДПІ та Приморське відділення Бердянської ОДПІ втрачають статус юридичної особи та припиняють свої повноваження.

В той же час відповідно до наказу ДФС України № 445 від 12 липня 2018 року на правах відокремленого підрозділу Головного управління ДФС в Запорізькій області утворено Бердянське управління, у складі якого сформовано Державну податкову інспекцію.

Відтепер платники податків, зокрема мешканці Приморського району, для отримання адміністративних послуг та при листуванні з питань функціональних повноважень новостворених управлінь, повинні звертатися за адресою розташування Бердянського управління.

Посадовець наголосила, що наразі головне завдання фіскальної служби – щоб платники податків не відчули жодних незручностей, пов’язаних зі змінами в організаційній структурі фіскальної служби області, і продовжували отримувати якісні сервісні послуги без перешкод та зволікань.

Саме тому, ще одним із важливих питань, що обговорювались з керівниками органів місцевого самоврядування, крім питань по забезпеченню надходжень податків і зборів до місцевих бюджетів, це перспективи подальшої співпраці. Зокрема, можливості надання послуг платникам податків фахівцями Бердянського управління на базі Центрів надання адміністративних послуг в районах та на територіях об’єднаних територіальних громад.

Бердянське управління продовжуватиме співпрацю з представниками органів місцевого самоврядування з питань формування дохідної частини бюджетів місцевого самоврядування та забезпечення надання якісних сервісних послуг бізнесу та громадянам.